راهنمای خرید تستر رایحه (ادکلن) اصل و اورجینال
نوشته شده توسط : علیپور

عطر زنانه خوشبو
راهنمای خرید تستر رایحه (ادکلن) اصل و اورجینال
این ایام که بیش تر به جهت قیمت ارزان تسترهای اورجینال، فروش تستر رایحه و ادکلن رایج گردیده، و با اعتنا به اینکه بعضی اشخاص سود جو نیز از بی اطلاعی مشتریان سوء استعمال کرده و ادکلنهای لبریز گردیده یا این که شارژ گردیده، یا این که تستر های تقلبی و غیر اصلی را به قیمتهای بسیار بالا به اسم تستر اصل و اورجینال به مشتریان می‌فروشند. (که ولی این مورد غالبا در بستر این شبکه های عمومی رایج گردیده به‌این علت که معمولا از این طرز قابل پیگیری نیستند)، تصمیم گرفتیم نوشته‌ی‌علمی ای دراین مورد تنظیم نموده تا یوزرها مارسلا با داده ها جامع تری در زمینه‌ی تستر های رایحه و ادکلن، تعیین ظریف تری در خریدشون داشته باشند.

تستر بو چه است؟
در صدر می بایست معلوم کنیم که در اصل تستر رایحه چه چیزی است و چرا بوسیله برندهای اورجینال خالق ی رایحه به بازار عرضه میشه؟

کمپانی هایی که در صنعت بو سازی عمل میکنند، وقتی که قصد فروش عمده رایحه های خویش را دارا‌هستند به صورت معمول به ازای فروش تعداد مشخصی از یک جور رایحه، ۱عدد تستر اصلی به عبارتی رایحه رو به خریدار ارائه میدن (معمولا به ازای هر ۱۲ عدد یک تستر)، که در واقعیت این تستر برای آزمایش دکان ها برای مشتری تنظیم گردیده و انگیزه موسسه ها سازنده از ارائه کردن بدون‌پول تستر آن میباشد که فروشنده بو سوای مفتوح کردن باکس رایحه اصلی، به مشتریان خویش این قابلیت و امکان را بدهد که بو را آزمایش نمایند و خیر برای فروش. به همین علت معمولا بر روی باکس و شیشه تسترهای اصلی گزاره پایین بصورت خوانا دیده میشود تا از فروش آن خودداری شود :

Tester-Not for Sale

می بایست به‌این نکته اعتنا داشت که نسبتاً کلیه تسترها دارنده باکس مقوایی سپید یا این که باکس کارتنی قهوه ای رنگ یا این که سپید رنگ میباشند و هیچ تستری سوای باکس ارایه نمی شود.
ادغام تسترهای اصلی بو هیچ تفاوتی با مخلوط عطرهای اورجینال ندارد و کلیه مواقعی که در تولید بو اورجینال به فعالیت رفته میباشد تماما در ایجاد تسترها نیز به فعالیت می‌رود و صرفا تفاوت این دو، در صورت قانونی بسته بندی بو میباشد. همینطور، تسترها معمولا صرفا در یک سایز ایجاد می شوند برخلاف بو اصلی که معمولا در سایزهای متفاوت ساخت می شود.

تفاوت بو اصل با تستر اورجینال بو در چه چیزی است؟
همان گونه که گفته شد، علت ایجاد و عرضه تستر های اورجینال به وسیله شرکت ها آفریننده رایحه تنها برای آزمایش کردن میباشد خیر چیز دیگر . . . ولی از روش سمپل های رایحه نیز این قابلیت و امکان آماده میباشد پس نکته ای که موجود هست این میباشد که تستر ها نیاز به زیبایی در برنامه کودک و سلفون و . . . نخواهند داشت . انگیزه تنها آزمایش کردن می‌باشد . به خیال همین میباشد که تستر ها اکثرا با باکس های بسیار عادی و فارغ از سلفون و درب بطری و در چاپ غیر تجاری مشاهده می گردند و به همین برهان میباشد که تستر های اورجینال ارزش کمتری نسبت به عطرهای با باکس اصلی دارا هستند.

 اردمی

ولی نکته اصلی این میباشد که حقیقتا تستر اصل و فارغ از خلل باشد . چیزی که هم برای خویش عطرها و هم برای تستر ها در ایران شدیدا نقص‌ ساز شده‌است، تقلبی بودن آن هاست.

آیا تستر تقلبی موجود است؟ و تفاوت تستر اصل با مثال تقلبی را چه گونه میتوان فهمید؟
در پاسخ بدین سوال می بایست بگوییم که آری! اکنون کشورهای ترکیه و امارات مبادرت به ایجاد تسترهای های نسخه برداری نموده اند که تشخیص تقلبی بودن آن حتی برای اشخاص کارشناس هم بسیار دشوار میباشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: